1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Реєстрація права власності на земельну ділянку, будинок

Реєстрація права власності на земельну ділянку, будинок - 4.7 из 5, основанный на 7 голосах
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 2.75 (2 Голосов)

З 01.01.2013 року вступає в дію Закон України від 01.07.2004 № 1952-IV «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», яким передбачено створення єдиної системи державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Система державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, яка започаткована вказаним Законом, передбачає проведення державної реєстрації всіх речових прав на нерухоме майно одним державним органом в єдиному державному реєстрі.

Конституцією України визначено, що саме держава покликана гарантувати громадянам захист права власності, а тому офіційне визнання і підтвердження фактів виникнення, переходу або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (в чому і полягає зміст державної реєстрації речових прав на нерухоме майно) має бути функцією виключно держави.

Відповідно до статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон) обов’язковій державній реєстрації підлягають речові права та/абоїх обтяження як на земельні ділянки, так і на об’єкти нерухомого майна, розташованих на них, зокрема право власності, право володіння, право користування (сервітут), право користування (найму, оренди) будівлею або іншими капітальними спорудами, їх окремими частинами, іпотека, інші речові права відповідно до Закону.

Перелік документів, необхідних для реєстрації змін до запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно:

  • заявава встановленої форми;
  • паспорт (пред'являється), копія надається;
  • довідка про ідентифікаційний номер;
  • квитанція про сплату державного мита (119 грн.);
  • рішення органу місцевого самоврядування чи органу державної виконавчої влади про затвердження проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки;
  • документи що підтверджують право на земельну ділянку (державний акт на право власності на землю та ін.), оригінал та завірену в установленому порядку копію (нотаріальну);
  • витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у випадках коли державний акт на право власності на земльну ділянку старого зразка - без кадастрового номера);
  • для представника фізичної (юридичної) особи - довіреність, паспорт, ідентифікаційний номер;
  • для юридичних осіб, та фізичних осіб-підприємців - виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Інші документи передбачені чинним законодавством.

Перелік документів, необхідних для реєстрації договору оренди земельної ділянки:

  • заявава встановленої форми;
  • паспорт (пред'являється), копія надається;
  • довідка про ідентифікаційний номер;
  • квитанція про внесення плати за надання витягу (120 грн.);
  • квитанція про сплату державного мита (119 грн.);
  • договір оренди нерухомого майна та нотаріальна копія;
  • для представника фізичної (юридичної) особи - довіреність, паспорт, ідентифікаційний номер;
  • для юридичних осіб, та фізичних осіб-підприємців - виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Інші документи передбачені чинним законодавством.

Перелік документів, необхідних для реєстрації права власності на житловий будинок:

  • заявава встановленої форми;
  • паспорт (пред'являється), копія надається;
  • довідка про ідентифікаційний номер;
  • квитанція про внесення плати за надання витягу (120 грн.);
  • квитанція про сплату державного мита (119 грн.);
  • рішення виконкому про присвоєння адреси об'єкту нерухомого майна;
  • декларація про готовність об'єкта до експлуатації (для новозбудованого об'єкта нерухомого майна) - пред'являється, та її копія - надається;
  • технічний паспорт - пред'являється, та його копія надається;
  • для представника фізичної (юридичної) особи - довіреність, паспорт, ідентифікаційний номер;
  • для юридичних осіб, та фізичних осіб-підприємців - виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Інші документи передбачені чинним законодавством.

Перелік документів, необхідних для отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно:

  • заявава встановленої форми;
  • паспорт (пред'являється), копія надається;
  • довідка про ідентифікаційний номер;
  • квитанція про внесення плати за надання витягу (120 грн.);
  • для представника фізичної (юридичної) особи - довіреність, паспорт, ідентифікаційний номер;
  • для юридичних осіб, та фізичних осіб-підприємців - виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Інші документи передбачені чинним законодавством.