1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки - 5.0 из 5, основанный на 24 голосах
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 2.75 (2 Голосов)

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

видається територіальними органами Держземагентства України в містах Києві та Севастополі, в районах, містах (обласного та районного значення), міжміськими, міжрайонними та міськрайонними управліннями (відділами) Держземагентства України, на замовлення:

 

  • Фізичні та юридичні особи – власники (користувачі) земельних ділянок, їх спадкоємці (правонаступники), а також уповноважені ними особи (далі – власники (користувачі) земельних ділянок);
  • Органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги

Для отримання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (далі – Витяг): власниками (користувачами) земельних ділянок подається:

  • заява про надання послуги у довільній формі, в якій обов’язково вказується площа, місцезнаходження, функціональне використання та підстава набуття права на земельну ділянку, а також зазначається, для пред’явлення в які органи видається Витяг (податкові, нотаріальні тощо). Заява про надання послуги від юридичних осіб подається на офіційному бланку за підписом керівника, що скріплюється печаткою; оригінал (пред’являється при поданні документів під час особистого прийому) та копія документа, що посвідчує фізичну особу, а в разі подання заяви представником фізичної чи юридичної особи – документ, що підтверджує повноваження діяти від імені цих осіб; оригінал (пред’являється при поданні документів під час особистого прийому) та належним чином завірена копія документа, що підтверджує повноваження спадкоємця (правонаступника);
  • оригінал (пред’являється при поданні документів під час особистого прийому) та копія документа, що посвідчує право на земельну ділянку. У разі відсутності правовстановлюючого документа на земельну ділянку подається копія рішення органу державної влади або органу місцевого самоврядування щодо передачі одержувачу адміністративної послуги у власність або користування земельної ділянки та схема місця розташування земельної ділянки або план земельної ділянки з вказаними межами М 1:500-1:2000;
  • у випадку, якщо правовстановлюючі документи на земельну ділянку не виготовлені, а в договорі купівлі-продажу нерухомого майна обумовлена плата за землю з моменту виникнення права власності (користування) на будівлю, споруду, – оригінал (пред’являється при подачі документів під час особистого прийому) та копія правовстановлюючого документа на об’єкт нерухомого майна, що знаходиться на відповідній земельній ділянці; копія документа про сплату вартості адміністративної послуги.

Вимоги до строку надання адміністративної послуги

Витяг або відмова у його видачі надається одержувачу адміністративної послуги у термін, що не перевищує 30 календарних днів з дня реєстрації заяви (запиту) діловодною службою адміністративного органу.

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  • ненадання усіх необхідних документів, зазначених у пункті 3 цього Стандарту, або невідповідність змісту звернення (запиту) вимогам цього пункту;
  • відсутність технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки;
  • відсутність інформації про одержувача адміністративної послуги у базі даних державного земельного кадастру;
  • відсутність в наданих документах інформації щодо місця розташування, площі, функціонального призначення земельної ділянки.