1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Витяг з Державного земельного кадастру

Витяг з Державного земельного кадастру - 4.6 из 5, основанный на 34 голосах
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 (1 Голос)

Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

З 1 січня 2013 року набуває чинності Закон України «Про державний земельний кадастр», відповідно до якого документом, що посвідчує право власності, стає свідоцтво на право власності, видане територіальним органом Державної реєстраційної служби (Держреєстру). Проте документом, що підтверджує право власності на земельну ділянку, буде витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. У яких випадках потрібний саме

витяг з кадастру, яку інформацію він міститиме, скільки часу треба для його отримання, читайте далі:

У яких випадках може знадобитися витяг з кадастру?

Витяг з ДЗК потрібен при проведенні практично усіх транзакцій з ділянкою. Його може затребувати, наприклад, нотаріус при оформленні купівлі-продажу ділянки, оформленні спадщини. Витяг з кадастру знадобиться також, якщо ви, наприклад, захочете надати інформацію про ділянку потенційному покупцю, підтвердити йому своє право власності на землю.

Яку інформацію містить витяг з Державного земельного кадастру?

Законом «Про державний земельний кадастр» визначено, що витяг з Державного земельного кадастру містить усі відомості про земельну ділянку, внесені до Поземельної книги – дані про площу земельної ділянки, обмеження на її використання, про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, її цільове призначення, склад земельних угідь тощо. Окрім витягу з ДЗК, потрібну інформацію з державного земельного кадастру можна отримати також у формі довідок, що містять узагальнену інформацію про землі, або викопіювань з кадастрової карти (плану).

Якою є процедура отримання витягу з кадастру?

Наприклад, людина хоче отримати витяг з Державного земельного кадастру, щоби надати інформацію про свою земельну ділянку потенційному покупцю. Вона іде до територіального відділу Держземагентства до державного кадастрового реєстратора, пише заяву про надання їй витягу з ДЗК. У реєстратора отримує готовий документ.

Скільки часу буде потрібно, щоби отримати витяг з земельного кадастру?

Законом передбачено, що витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку видається заявнику в день надходження заяви про його надання. Довідки та кадастровий план мають бути видані протягом 10 днів. Інакше, кадастровий реєстратор, який і має видати витяг, нестиме адміністративну відповідальність за порушення термінів – штраф у розмірі від 340 до 850 гривень. Загалом, наразі заявник може сам відслідковувати, як виконується його заява. Національна кадастрова система дозволяє це зробити.

Яким чином?

Громадянин написав заяву, наприклад, про отримання викопіювання з кадастрової карти (плану). Кадастровий реєстратор зареєстрував заяву, надавши їй індивідуальний вхідний номер. Цей номер і стає паролем для доступу до системи контролю за рухом заяв громадян. Вхід до цієї системи знаходиться на сайтах Держземагентства та Центру Державного земельного кадастру (ДЗК). Увівши свій пароль, увійшовши до системи, громадянин бачить, на якій стадії розгляду перебуває його заява.

Чи може бути людині відмовлено в отриманні витягу з державного земельного кадастру?

Відмовити у наданні відомостей з Державного земельного кадастру можуть, якщо у кадастрі відсутні запитувані відомості, або якщо із заявою звернулася неналежна особа.